Uit dit bericht kunnen we afleiden dat het besprokene in voorgaand artikel niet onopgemerkt aan de schepen voorbij is gegaan.
De crisis laat zich overal in min of meerdere mate voelen, maar op toeristisch vlak toch beduidend minder in Brugge. Vooral Amerikaanse en Japanse toeristen kunnen Brugge wel smaken, dus worden er extra pijlen gericht op die 2 markten. Indien dankzij die promotie het aantal overnachtingen in Brugge weer stijgt, mogen we deze strategie een succes noemen. Ik verwacht althans positieve resultaten, maar niets is zeker in tijden van crisis dus zullen we nog even de gevolgen moeten afwachten. Wat in dit artikel niet vermeld wordt, is de promotie in binnenland. Mensen gaan nog steeds op vakantie, reizen lijkt wel een beetje een "recht op ontspanning" te zijn geworden in plaats van een luxeproduct. Door het gebrek aan centjes wordt er dan wel vaker gekozen voor een 'dicht-bij-huis' vakantie. Een goede promotie voeren in binnenland is in tijden van crisis dus ook zeker aan te bevelen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten